Content Marketing Blog

Tips, trucs en interviews over content marketing, SEO en SEA
Interview met internet marketeer Nils van der Knaap

Interview met internet marketeer Nils van der Knaap

Nils heb ik leren kennen via de online marketing blogkermis van Wilco de Kreij. Nils had daaraan een waardevol artikel geplaatst over hoe je met een klein budget toch aan goede links kunt komen. Om meer over Nils te weten te komen heb ik daarom dit interview met hem...

Lees meer
Interview Charlotte Meindersma van Charlotte’s Law

Interview Charlotte Meindersma van Charlotte’s Law

In deze interviewreeks laten wij andere online marketing specialisten aan het woord. Deze keer Charlotte Meindersma, die juridische blabla in gewoon Nederlands aan je uitlegt. In haar nieuwste boek Écht ondernemen laat zij andere ondernemers (waaronder Christian) aan...

Lees meer
Interview met Martijn Hoving van Onder

Interview met Martijn Hoving van Onder

In deze interviewreeks laten wij andere online marketing specialisten aan het woord. Deze keer Martijn Hoving, die van freelance SEO specialist uitgroeide naar een volwaardig technisch SEO bureau.   Wie is Martijn Hoving? “Ik ben geboren in het noorden van het...

Lees meer
Interview met Sebastiaan van der Lans van WordProof

Interview met Sebastiaan van der Lans van WordProof

Sebastiaan is een WordPress fan en al sinds 2006 met zijn full-service bureau Van Ons dagelijks bezig om het maximale uit het CMS te halen. Vanuit deze gedachte startte hij met de ontwikkeling van WordProof, een open-source oplossing om het internet weer wat veiliger te maken.

Lees meer
Interview met Erik Hermeler van eRocket

Interview met Erik Hermeler van eRocket

Erik is de oprichter van eRocket, een online marketing bureau dat het net even iets anders aanpakt door zich te focussen op Multi Funnel Marketing. Maar wat is dat precies en hoe kun je het inzetten voor content marketing? Tijd voor een interview!

Lees meer
Interview met Nathan Veenstra van Optimus Online

Interview met Nathan Veenstra van Optimus Online

Als content marketeer kom je regelmatig collega’s tegen die opvallen door hun kunde en kwaliteit. Zo werd ik door Roderick van Heers gewezen op Nathan, een SEO-specialist die naar mijn mening weet waar hij over praat. In dit interview lees je meer over hem en zijn bedrijf Optimus Online.

Lees meer