Interview met Danny Verhoeven van Kantoorruimtevinden.nl
Laatste update: 4 augustus 2014

Danny ken ik inmiddels al enige jaren en regelmatig hebben we contact over online ondernemerschap. Al eerder deed ik een interview met Danny en nu leek het mij een leuk idee om eens met hem terug te kijken op de afgelopen periode. Zeker omdat hij inmiddels druk bezig is met zijn huidige project Kantoorruimtevinden.nl.

Wie is Danny Verhoeven?

Mijn naam is Danny Verhoeven, internet ondernemer en eigenaar van Kantoorruimtevinden.nl. Ik heb een passie voor internet marketing en specifiek voor SEO. Tijdens mijn schoolperiode heb ik mijn eerste stappen als internet ondernemer gezet. Ik was 18 jaar, en had nog geen idee waar ik precies mee zou gaan starten als het maar iets op internet was. Begonnen met het ontwikkelen van websites en het leren van het technische gedeelte van SEO, en per toeval in contact gekomen met een grote vastgoedpartij voor wie ik sinds dien de online marketing heb verzorgd.

Wat is er allemaal gebeurd sinds ons laatste interview?

Sinds het laatste interview over Starting Business ben ik mij meer gaan focussen op een website. Daarbij heb ik de keuze gemaakt om volledig te focussen op Kantoorruimtevinden.nl. Starting Business is inmiddels verkocht, maar ik ben dus wel in dezelfde markt actief gebleven.

Kun je wat meer vertellen over Kantoorruimtevinden.nl?Interview met Danny Verhoeven van Kantoorruimtevinden.nl

Kantoorruimtevinden.nl is het eerste volwaardige online marketing portaal voor vastgoed Nederland. Op onze website kunnen makelaars niet alleen panden plaatsen en leads ontvangen, maar ook een eigen profiel aanmaken waarop ze reclame kunnen maken en betrekken wij social media in het verhaal. Wij gaan dus verder dan websites waarop je enkel je aanbod kan dumpen, maar willen graag de hele marketing uit handen nemen voor vastgoed eigenaren zodat zij zich kunnen focussen op hun core business.

Bekijk ook eens onderstaande infographic.

infographic kantoorruimte huren

 

Hoe zet jij content marketing effectief in?

Content marketing gebruik ik vooral om mensen te inspireren. Zo blog ik regelmatig over inspirerende werkplekken en alles relevant aan werken/kantoor. In artikelen betrek ik regelmatig mensen, en zoek ik graag naar interactie op social media. Ik maak graag content waarover discussies ontstaan, en men hoeft het niet altijd met mij eens te zijn.

Wat was tot nu toe je grootste uitdaging?

Een uitdaging in de markt waarin ik actief ben is om de topposities binnen Google te behouden. Elk jaar worden er nieuwe initiatieven gestart, maar dat houd me scherp. Het maakt me ook extra trots wanneer ik dan toch weer op nummer 1 in Google sta (zoals onlangs is gebeurd voor de zoekwoordencombinatie kantoorruimte den haag).

Zie ook onderstaand screenshot.

Interview met Danny Verhoeven van Kantoorruimtevinden.nl

Wat was tot nu toe je grootste succes en wat/hoeveel heeft het jou opgeleverd?

Waarschijnlijk een onverwacht antwoord: Google+. Dit netwerk heeft mij veel interessante contacten opgeleverd, en ook op SEO heeft mij dit een enorme boost gegeven. In Nederland denkt men nog steeds dat Google+ een ghost town is, maar persoonlijk zie ik steeds meer de switch van Twitter naar Google+.

Waar wil je over 5 jaar staan?

Marktleider blijven op het gebied van online marketing. 5 jaar is lang, dus waarschijnlijk ben ik dan ook weer een andere business gestart.

Wat is het beste advies dat je ooit kreeg?Danny Verhoeven van Kantoorruimtevinden.nl

Als je iets heel graag wilt dan moet je er hard voor werken.

Wat is je gouden tip?

Eigenlijk hetzelfde als wat ik als beste advies kreeg. Je hoort het vast vaker, maar zonder erg veel doorzettingsvermogen en veel uren in je bedrijf stoppen ga je het niet redden. Ook niet met het beste idee van Nederland.

 

Danny Verhoeven

Kantoorruimtevinden.nl

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *